AC/DC New Single on Dodge New Ad
05/10/2020 10:17 em Nova News

Para aqueles que estão prestes a balançar, Dodge saúda você. Se você reconhece a guitarra e os vocais, mas não a música no anúncio mais recente da marca Hellcat, pode ser porque você não ouviu este hino AC/DC totalmente novo. "Who Made Who", "Thunderstruck", "Back in Black", "You Shook Me All Night Long." Você já ouviu todos eles um milhão de vezes. Eles tocam em todas as estações de rock clássico na América. Mas você ainda levanta o punho no ar todas as vezes. Você ouviu que a banda acabou. Malcom Young, irmão de Angus, havia falecido. O cantor Brian Johnson teve que parar por motivos de saúde. Mas eles estão de volta. O hard rock vive novamente. “Shot in the Dark” é a primeira música nova lançada pela banda em anos e pode fazer parte de um novo álbum. A hashtag “#PWRUP” é proeminente na conta da banda no Twitter. “AC/DC é provavelmente o nº 1 na lista de reprodução quando se trata de Dodge”, explicou Olivier François, diretor de marketing da FCA. E é assim que você obtém o AC / DC, Hellcats e “Talladega Nights” no mesmo anúncio, agora em exibição nas redes sociais da Dodge. Veja o vídeo abaixo, o singl;e deve ser lançado nesta Quarta-feira, dia 07.10.

 

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For those about to rock, Dodge salutes you. If you recognize the guitar and vocals but not the song in the brand’s latest Hellcat-powered ad, it could be because you haven’t heard this brand-new AC/DC anthem. “Who Made Who,” "Thunderstruck,” "Back in Black," “You Shook Me All Night Long.” You’ve heard them all a million times. They play on every classic rock station in America. But you still pump your fist in the air every time. You’d heard the band was done. Malcom Young, brother to Angus, had passed. Singer Brian Johnson had to quit for health reasons.  But they’re back. Hard rock lives again. “Shot in the Dark” is the first new music released by the band in years and might be part of a new album. The hashtag “#PWRUP” is prominent on the band’s Twitter account. “AC/DC is probably No. 1 on the playlist when it comes to Dodge,” explained Olivier Francois, FCA chief marketing officer. And that’s how you get AC/DC, Hellcats and “Talladega Nights” in the same ad, now playing on Dodge’s social media channels. Check out the video below, the single will be released this Wednesday, October 6th.

 

LINK: https://www.freep.com/story/money/cars/2020/10/02/acdc-pwrup-shotinthedark-dodge-talladega-nights/3594248001/

 

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=Bcsxq4fJnfc&feature=emb_logo

 

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